Pages

Advertisement

Monday, November 14, 2011

[Jiwang Mood]Hadiah Untuk sidia



Assalamualaikum...

Lama sudah rasanya aku tak update aku punya blog ni...kalo ada update pun hanya "copy and paste" je entri2x yang aku anggap menarik untuk dikongsi bersama kengkawan alam maya aku...bak kata pepatah omputih "Sharing is Caring".....

So,untuk segmen  dalam label "Kisah Hidupku" kali ini adalah bertajuk "Hadiah Untuk Si Dia" jeng jeng jeng.........siapakah dia??.Aku akui aku ni bukanlah lelaki yang romantik (statement gentle),tak pandai sgt nak kasi suprise....al maklum la aku ni kureng sikit berpengalaman dalam hal-hal cinta ini....

Nak dijadikan cerita  ada Pesta Konvo kat U aku ..so,aku ngn housemate aku pegi la jejalan sana tgk ada apa xtiviti kat sana....jalan jalan jalan dan terus berjalan...dari satu booth ke satu booth...panas terik,hujan peluh mencurah-curah sampai basah baju aku...tetiba.................jeng jeng jeng...aku jumpa ini.....so sweet.....sweet ke?? tu kena tanya si dia la.hihi
V
V
V
V
V
V
V
V
V



V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
pandaikan bear ni posing...ala ala Fasha sanda da.. :)






0 comments:

Advertisement