Pages

Advertisement

Tuesday, March 29, 2011

Lagi wanita Menghina Islam Didalam Facebook



Assalamualaikum dan Salam sejahtera.


Bersyukur kehadrat ilahi dengan limpah kurnianya dapat lagi meneruskan hidup ini agar kita dapat memperbanyakkan lagi amalan untuk dibawa mengadap ilahi kelak.Hari ini saya mendapat mesej dari rakan saya berkenaan terdapat manusia laknatullah menghina nabi junjungan kita iaitu Nabi Muhammad SAW.Balik saja dari kelas terus buka FB.Perasaan marah membuak-buak dihati ini tatkala membaca status-status yang diluahkan oleh si laknatullah yang menggelarkan dirinya Jasmine slalu hepi.






Antara komen-komen yang ditulis dalam FB laknatullah ini adalah:









10 comments:

ehda said...

bodoh giler pempuan nih... indon memang mcm nih hukum hakam tunggang langgang.

cengkerangcipot said...

berdoa agar beliau mendapat hidayah.. amin..

cayrul said...

Indonesia mmg begitu...
org di sana dah dikristiankan sudah lama...

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

@ehda

betol tu...diorang ni maen langgor ja..

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

@cengkerangcipot

betol tu marilah kita berdoa semoga dia dapat hidayah

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

@cayrul
betol tu

cemomoi said...

kesian... tak jumpa hidayah lagi... moga kelak menemui jalan yang dicintai Allah dan Rasul yang dihinanya tu kelak... amin

puanbee said...

hee cakap tk guna akal...bior lah dia tunjukkan kebodohan dia sdr..

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

@puanbee

betol tu...cakap tak guna akal...guna emosi

aIruL_SlaYEr said...

btol pompuan ni...!! dier x sdar yg azab mnunggunya di akhirat kelak...!!

There was an error in this gadget

Advertisement