Pages

Advertisement

Saturday, June 4, 2011

Ashtray Yang Paling Terbaek Didunia




As salam....

Sok sek sok sek tenet tadi jumpa benda ini...hahaha....ashtray terbaek dari ladang...direka khas tu perokok-perokok.Ada bran beli la satu....Kalau korang seorang penghisap rokok tegar korang pasti tahu benda paling annoying pasal ashtary ialah jika ianya terjatuh. Habis kotor lantai, karpet atau keyboard korang dengan debu. Nak kutip balik debu satu hal. Maka bagaimanakan nak pastikan debu dan puntung rokok tidak akan tumbah jika terjatuh?

Ini ialah Lilin Vizio yang dihasilkan oleh firma rekaan Flussocreativo. Ianya lilin berbentuk ashtray. Bila hisap rokok dan lilin bernyala, debu rokok akan jatuh dan sekaligus terperangkap didalam lilin yang cair. Puntung rokok juga akan terperangkap didalam lilin yang cair itu. Bila dah habis sap rokok matikan lilin . Lilin akan menyejuk dan kalau ashtary ini terjatuh debu tak akan bertaburan. Serius cool dan full of win!





4 comments:

nelly said...

wah ..hebat !
like

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

hebat....

nopit said...

googd postingan,,,teruskan berkarya gan,,,,

hisham said...

hehehe... kool giler, sebab xpayah nak sapu habuk rokok tuh.. kan best kalo benda nih wujud masa aku merokok dulu.. xler bilik aku bau masam

There was an error in this gadget

Advertisement