Pages

Advertisement

Saturday, March 12, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa




Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Mata terasa letih,hati merasa suka,walaupun badan ini letih yang sangat aku masih lagi tidak dapat melelapkan mata aku untuk tidur....entah mengapa aku pun tak tahu..tengkuk aku terasa sangat lenguh...kepala penin nyut2x....

Setelah 3 minggu sibuk berhempas pulas,bersengkang mata menyiapkan kerja yg dipertanggungjawabkan kepada ku..akhirnya malam ini,aku dapat release tension dengan pergi tengok wayang bersama teman-temanku...cita yang kami tengok mesti la cerita yang sedang hangat di panggung sekarang ini yakni Hikayat Merong Mahawangsa....Sejuta tahniah aku ucapkan kepada KRU Studio kerana hasil kerja diorang ini boley mengangkat industri perfileman tanah air kita yang selama ini dibelenggu dengan cerita cinta,cinta,cinta,hantu,hantu,hantu,lawak,lawak,lawak.....tak abis2x habis....

Boley dikatakan hasil kerja keras diorang ini setaraf dengan filem Hollywood...dengan terhasilnya filem berunsur sejarah ini dapat membuka mata anak-anak muda mengetahui serba sedikit mengenai sejarah Hikayat Merong Mahawangsa ini...

Malaysia boleh!!!!





5 comments:

Keyyah said...

yup best2..

dayu_myself said...

macam b est je kan...tringin nak tengok..huhu..=)

Affad said...

"bila empangan telah dibuka, mana kan dapat menahan airnya"

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

@dayu_myself
memang best....

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

@Affad

tidak salah kiranya hamba mengintai dibawah tudung saji

There was an error in this gadget

Advertisement