Pages

Advertisement

Monday, January 7, 2013

Haji Awang dan Hajjah Bedah Family Story



السلام عليکم دان سلامت سجهترا

Hari ini duduk online tertiba datang idea hendak story sikit mengenai Keluarga Haji Awang dan Hajjah Bedah.Untuk pengetahuan semua tokwan aku dah meninggal hampir 6 tahun,so sekarang ini tinggal nenek aku je la,umur dia pun dah 80 thn lebih.Time tokwan aku meninggal aku masih lagi menuntut di Politeknik Sultan Abdul Halim Muadzam Shah Jitra (Polimas) dalam bidang kejuruteraan Elektronik.Maklum la,cita-cita dari kecil hendak jadi Engineer.So aku decide ambil kos engineering.

Ok berbalik kepada cerita pasal family aku,Tokwan dan nenek aku mempunyai lima orang anak.Empat perempuan dan seorang lelaki.Tapi yang menariknya dalam keluarga aku ini,aku pun tidak kenal sepupu-sepupu aku.So aku decide create grup family aku yang bertujuan mencari dan mengenali mereka semua dengan lebih rapat lagi.Ini page family saya Keluarga Haji Awang & Hajjah Bedah.

So, aku sebagai cucu ini,mengambil initiatif membuat satu program yang dipanggil Reunion Keluarga yang pertama.Majlis berlangsung pada hari raya ke-3 lepas.Seronok jugak dapat berkumpul ramai-ramai,bergurau senda dan dapat mengeratkan sillaturrahim sesama kami.

Gotong royong basuh pinggan mangkuk

My Family (ada yg tak cukup lagi ini)

My Family 2
InsyaAllah kalau ada rezki,aku akan kumpulkan semua ahli keluarga aku ramai-ramai,baru meriah.

Sekian,
Wasalam.

0 comments:

Advertisement