Pages

Advertisement

Tuesday, January 17, 2012

Kerinduan



Kerinduan 


Assalamualaikum


Dah lama aku tak update blog cikai aku ini.Sibuk dengan berbagai-bagai kerja...tatkala diambang semester akhir.Berbagai-bagai kerja kena disiapkan dalam masa terdekat ini,runsing aku memikirkanya.Namun disebalik kesibukan aku tidak menyedari,Aku kini,hanya tinggal satu semester lagi untuk aku menghabiskan pengajian & perantauan aku di bumi Melaka Bandaraya Bersejarah ini.Pelbagai suka,duka aku tempuhi disini.Susah senang hanya Allah yang tahu.


Kini,cuti semester kembali lagi.Kerinduan aku kepada Ibuku,kampung halaman,rakan taulan kian menebal,seperti tebalnya awan hitam yang dipenuhi air yang akan gugur apabila tiba masanya.Ikutkan benak hati ini,habisnya last paper inginku pulang saja kekampung,tetapi ada kerja aku harus siapkan sebelum pulang ke kampung halaman aku..So sekarang sambung keje....(bebel pa tang ni) < Loghat Pekat Kedah 


0 comments:

Advertisement