Pages

Advertisement

Tuesday, November 22, 2011


Kata-Kata Pembakar Semangat Sebelum Berjuang


Assalamualaikum

Hari ini 22/11/11 merupakan hari yang ceria bagi seluruh rakyat Malaysia dek kerana semalam pada tanggal 21/11/11 pasukan Harimau Malaya (B23) berjaya membenam skuad Sang Garuda.Rata-rata tempat aku pergi hari ini semua menceritakan pasal bola,bola,bola dan bola.....Tetapi yang aku kesalkan satu je dekat penyokong Malaysia ni,kalo player Malaysia main baek dia sanjung,puji....kalo kat status FB tu siap letak nama player + love dua tiga ketoi + muaaah lagi tu....TATAPI!!! KALO PLAYER MALAYSIA MAIN KURENG PERFORM....alamatnya dimaki,sumpah seranah seluruh keturunan,macam-macam la perkataan tutttt...pun ada..(aku pun kekadang terOVER gak hihi)..Apapun kalo tengok tu tak puas hati...... pegi main sendiri....macam mana pegi!!!!! Lain kali kalo sokong Pasukan Malaysia ubah pulak cara komen masing-masing ok...Oklah...dah menyimpang jauh dah aku ni.Dibawah ini adalah kata-kata pembakar semangat dari Jurulatih Malaysia OKS kepada anak-anak buahnya sebelum turun berjuang...demi maruah Negara tercinta...




"MEREKA tak hormati kamu, tak hormat bendera kita, tak hormat raja kita dan mereka tak hormat ibubapa KAMU. Kalau KAMU benarkan ia (kekalahan) berlaku, maka KAMU adalah pengecut. Kamu mesti ajar mereka kehebatan seorang warganegara Malaysia."

"Kita kalahkan mereka bukan sekali tapi dua kali di ...hadapan jutaan penyokong setia mereka. Kita tunjukkan bagaimana melakukannya!"


INILAH KATA2 PEMBAKAR SEMANGAT SBLM BERJUANG

1 comments:

Anonymous said...

yunitttt

There was an error in this gadget

Advertisement