Pages

Advertisement

Thursday, September 15, 2011

Final Year!!



Assalamualaikum.

Fuhhh...hari ini gua letih,berjalan window shopping kesana-sini dengan budak-budak kelas gua,al maklum la wang tengah banyak.Ayahda PTPTN sudah masukkan duit.So time ini la kami nak bershopping sakan.Tengok saja yang bekenan dihati terus sambar,rayben,kasut,baju,jaket,tali pinggang,seluar,stokin.Bak kata orang pepatah "Biar papa asal bergaya" ...Kalo boley Dataran Pahlawan pown nak beli.....hahahahahaha......

Pejam celik,pejam celik dah masuk final year,rasanya gua baru masuk je U_ _ M ni,sekarang dah jadi Abang Long..Gua Abang Long,so adik-adik junior tu sila suspek kat gua k.Kalo lu orang ada masalah,tak kiraaa la masalah rumah tangga batu ke,pasal awek mintak clash ke,pasal cara-cara nak pikat aweks ke,datang jer ...INI KAN ABG LONG!!!!.......Gua bukan along,gua cuma nak tolong.....hahaha....gurau jer..

Final year !!!! PSM !!! FYP !!! ......bikin gua stress!!!..Setahun jugak la nak kena mengharungi pahit,getir untuk mendapat segulung kertas yang bernama "Ijazah Sarjana Muda".....InsyaAllah dengan berkat doa ibu bapa,kengkawan,sahabat..Oleh ini gua merasmikan permulaan perjuangan PSM/FYP dengan lafaz "Bismillahirrahmanirahim"........Takbir ALLAH HUAKBAR 3X......

0 comments:

Advertisement