Pages

Advertisement

Sunday, May 15, 2011

Bermulalah satu perjalanan

Assalamualaikum

Hai semua...lama sudah aku tak menulis or update entri terbaru.maklumlah terlalu sibuk dengan final exam.kalam kelibut dibuatnya hidup  tak keruan,tidoq tak menentu masa depan punya pasai.Nak dijadikan cerita lepas saja aku setel final exam terus gerak balik kampung dengan housemate aku.Dah dua bulan tak balik kampung rindu kat My mom,family,rakan-rakan n my sang kecil cilik anak buah aku Aini fikriyah.Lama tak maen dengan dia asyik dok dengaq suara ja dalam telefon.

Balik kampung pun sekejap je.dah nak kena balik Penang plak.Praktikal start hari Isnin ini,membe-membe lain dah seminggu start aku ja mintak pospone sebab hendak balik release tensiot.Diorang aku tengok hari-hari update kat status FB cerita pasai tempat praktikal diorang,ada yang seronok,ada yang kurang seronok.Aku punya tempat praktikal punya keadaan tak tau la macam mana keadaanya.syok ka?bos ok ka??boley suaikan diri tak?? macam-macam dalam kepala otak aku la ni.Apa pun tunggu hari isnin ni la harap-harap ok.ok jum tidor esok nak balik Penang.....

0 comments:

Advertisement