Pages

Advertisement

Monday, January 3, 2011

Kisah Seorang Student :: Semester baru bermula...

Assalamualaikum...

Wuhai....
duhai...
waduh....

Alamak kejap je rasanya semester break kali ni..dah balik Melaka balik..sebulan macam sari ja dok kg.
dok kg best ooo....tak tau nak habaq pasai pa best..mgkin pasai dok umah makan free ....mak aku kalo masak.... No 1 la...kalo mak aku masak, ..toksah dok kata,3 pinggan aku sapu..hahahaha sebab tu la aku dok umah makin hari makin sehat...hahaha...
Lepas ja makan on9 sat,buka fb merapu2x,baca paper..layan cerita omputih season2x ...syok gak...pasai tu la makin sehat aku ni...hahaha

Tanggal 2/11/11 

Dengan berat hati aku pun gerak la balik Melaka dengan membe aku..
macam2x perasaan dok dalam kapla otak aku ni...
malas tahap gaban tak tau nak habaq,
rajin tahap ayam,
asement,kuiz,tutorial,test,study..study.. dan study....
penyegan,baloq liat suma ada kat aku...
bukan pa,sem baru ni macam2x la benda nak kena pikiaq,
mood belajaq tak mai2x lagi ni...
bila nak mai aku pun tak tau...tapi tak pa..awai sem orang kata rilek dulu erk..hahaha



0 comments:

Advertisement